Prezenta Politică de livrare reglementează condițiile în care GRADINARIU GLOBAL TRADE SRL, societate cu sediul social în Popești-Leordeni, Strada Sfântul Ioan nr. 8, jud. Ilfov, România, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J2025030394002, având CUI RO51704906 (denumită în continuare „Vânzătorul”), asigură livrarea produselor comercializate prin intermediul website-ului www.gotrendy.ro (denumit în continuare „Site-ul”).
(1) Livrarea produselor se efectuează prin intermediul firmelor de curierat partenere, pe întreg teritoriul României.
(2) Clientul are obligația de a furniza o adresă de livrare completă și corectă. Vânzătorul nu poate fi făcut răspunzător pentru întârzieri sau imposibilitatea livrării cauzate de date de contact incomplete sau eronate.
(3) În funcție de opțiunea selectată la finalizarea comenzii, livrarea se poate realiza:
a) prin curier rapid, la adresa indicată de client;
b) prin serviciul Easybox – Sameday, ridicare personală din pachetomat;
c) prin serviciul Click & Collect, ridicare personală din depozitul situat în Popești-Leordeni, Strada Sfântul Ioan nr. 8;
d) prin livrare în aceeași zi, disponibilă pentru București și Popești-Leordeni, în condițiile stabilite la art. 3 alin. (5);
e) prin livrare internațională, în state membre ale Uniunii Europene, în baza unei solicitări prealabile adresate Vânzătorului.
(1) Costul standard al livrării prin curier rapid este de 25 RON pentru comenzile cu valoare cuprinsă între 1 și 499 RON.
(2) Pentru comenzile cu valoare egală sau mai mare de 500 RON, livrarea este gratuită.
(3) Costul livrării la Easybox Sameday este de 10 RON, iar pentru comenzile cu valoare mai mare de 499 RON, livrarea este gratuită.
(4) Serviciul de livrare în aceeași zi în București și Popești-Leordeni are un cost fix de 15 RON, indiferent de valoarea comenzii.
(5) Costurile pentru livrările internaționale sunt stabilite individual, în funcție de țară și adresa de destinație, și vor fi comunicate clientului înainte de confirmarea comenzii.
(1) Termenul standard de livrare pe teritoriul României este de 1–3 zile lucrătoare, calculate de la confirmarea comenzii.
(2) În situația în care produsele nu se află în stoc, termenul de livrare poate fi de până la 14 zile lucrătoare, clientul fiind informat prin e-mail cu privire la disponibilitate.
(3) În perioade speciale (sărbători legale, campanii promoționale de tip Black Friday, condiții meteo nefavorabile etc.), termenul de livrare poate fi extins.
(4) Comenzile plasate până la ora 10:00 vor fi procesate și predate curierului în aceeași zi, dacă produsele sunt în stoc. Comenzile plasate după ora 10:00 vor fi expediate în următoarea zi lucrătoare.
(5) Livrarea în aceeași zi nu este disponibilă momentan.
(1) Livrările se efectuează exclusiv în zilele lucrătoare, de luni până vineri, între orele 09:00 și 17:00.
(2) În cazul serviciului de livrare în aceeași zi, predarea coletelor către destinatar se realizează până cel târziu la ora 18:00.
(1) Clientul are obligația de a verifica integritatea coletului la momentul livrării, în prezența curierului.
(2) În cazul în care se constată deteriorări ale ambalajului sau ale produselor, clientul trebuie să solicite întocmirea unui proces-verbal de constatare și să transmită imediat o sesizare către Vânzător.
(3) Reclamatiile ulterioare, formulate după plecarea curierului, privind deteriorarea produselor nu vor fi luate în considerare.
(1) Vânzătorul nu răspunde pentru întârzierile cauzate de factori externi independenți de voința sa, precum: condiții meteo nefavorabile, calamități naturale, greve, restricții de circulație sau alte situații similare.
(2) Valoarea maximă a obligațiilor Vânzătorului față de orice client, în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare, este limitată la valoarea sumelor încasate de la respectivul client pentru comanda nelivrată.