Prin utilizarea acestui website, sunteți de acord cu aceste condiții de utilizare. Accesul și utilizarea site-ului sunt supuse următoarelor condiții de utilizare și tuturor legilor aplicabile.
Vizitând și utilizând acest website, acceptați automat termenii și condițiile de mai jos. În cazul clienților persoane juridice, termenii și condițiile de mai jos vor ține loc de contract, cu care ați fost de acord prin utilizarea acestui site.
Plasarea unei comenzi online valide nu garantează clientului rezervarea și/sau livrarea produsului comandat. Confirmarea stocului și rezervarea produsului în vederea onorării comenzii se face de către operatorii noștri prin telefon sau prin e-mail.
Vă rugăm verificați integritatea fizică a coletelor și integritatea conținutului în momentul în care le primiți de la firma de curierat, în prezența curierului, și cereți întocmirea unui proces-verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare.
Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.
Livrarea produselor se realizează prin intermediul curierului, la adresa specificată în comandă.
Costurile pentru expedierea coletelor prin curier rapid sunt următoarele:
Gratuit pentru comenzile cu o valoare mai mare de 500 Lei;
25 Lei, pentru comenzile cuprinse între 1 – 499 Lei.
Timpul de livrare a produselor, dacă sunt în stoc, este de maximum 4 zile lucrătoare, în funcție de zonele de livrare și de condițiile meteo.*
* Excepții de livrare la termen pot apărea în perioadele de sărbători (luna decembrie), campanii de reduceri (Black Friday) sau condiții meteo nefavorabile. În aceste cazuri, termenul de livrare standard poate fi depășit.
Dacă produsele dorite nu sunt în stoc, se vor livra în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea comenzii (dacă produsul mai este disponibil la furnizori; în caz contrar veți primi un e-mail de înștiințare).
Comenzile primite până la ora 10:00 (dacă produsele sunt în stoc) se vor procesa și trimite în aceeași zi. După această oră, se vor expedia în ziua următoare.
Comenzile vor fi livrate în limita stocului disponibil și în ordinea plasării lor.
Livrările se fac doar în zilele lucrătoare, de luni până vineri, în intervalul orar 09:00–17:00.
Plata produselor care urmează a fi livrate prin Sameday se face online cu cardul, în momentul plasării comenzii, sau ramburs la Sameday (plata ramburs la pachetomat se poate efectua doar cu cardul, nu cash).
Cumpărătorul va primi prin SMS și pe email un cod cu care își poate prelua comanda din pachetomat.
Costul pentru livrarea la Sameday este de 10 Lei, iar comenzile cu o valoare mai mare de 499 Lei beneficiază de livrare gratuită.
Plătește online cu cardul sau prin virament bancar și ridică produsele gratuit din depozitul situat în Strada Sfântul Ioan Nr. 8, Popești-Leordeni, Ilfov, cod poștal 077160.
În pagina de finalizare a comenzii, la secțiunea „Metoda de Livrare”, alege opțiunea Click & Collect – Ridică GRATUIT din incinta depozitului.
Plata se face online (card bancar), prin virament bancar sau la POS în incinta depozitului.
Nu se acceptă plata în numerar/cash în depozit.
După finalizarea comenzii veți primi un e-mail de confirmare, în care va fi specificată data aproximativă când produsele vor fi pregătite pentru ridicare.
Program ridicare colete Click & Collect: Luni – Vineri, 09:00 – 17:00.
Atât pentru plata online cu cardul, cât și pentru plățile ramburs sau prin virament bancar, punem la dispoziție opțiunea de primire a produselor în aceeași zi, în București sau Popești-Leordeni.
Cost livrare: 15 Lei, indiferent de valoarea comenzii.
Opțiunea este valabilă pentru comenzile emise până la ora 12:00, de luni până vineri.
Coletul este preluat din depozit zilnic la ora 15:00 și livrat către destinatar în aceeași zi.
Important: Dacă destinatarul nu se află pe tot parcursul zilei la o singură adresă (ex.: serviciu până la ora 17:00), există opțiunea de a introduce o adresă secundară (ex.: domiciliu) în câmpul „Observații”.
Livrările se efectuează de luni până vineri până la ora 18:00.
La cerere, putem efectua livrări internaționale în cadrul Uniunii Europene.
Pentru acest tip de solicitări, vă rugăm să ne contactați la contact@gotrendy.ro, precizând produsul sau produsele dorite și adresa completă (inclusiv cod poștal) din țara în care doriți expedierea. Veți primi costul exact al transportului prin email.
Pentru livrările internaționale se acceptă doar plata online cu cardul sau prin virament bancar. Nu se expediază colete în sistem ramburs.
Nu ne asumăm întârzierile de livrare cauzate de firmele de curierat, calamități, condiții meteo, accidente etc.
Nu ne asumăm schimbarea modelului sau scoaterea lui din fabricație de către producător. În caz de precomandă anulată, sumele achitate în avans se vor returna integral.
Lipsa unor produse, a certificatului de garanție sau neconcordanțe de serie se pot reclama în maxim 24 de ore de la primirea produsului.
Reclamațiile se fac doar pe email la contact@gotrendy.ro. În caz de probleme cu integritatea coletului, vă rugăm să atașați fotografii.
Stocurile și prețurile se actualizează periodic, dar pot apărea diferențe față de stocul real.
Ne rezervăm dreptul de a nu onora o anumită comandă dacă produsul nu mai este disponibil, nu se mai fabrică sau din alte motive. Vom încerca să oferim o alternativă echivalentă.
În cazul în care produsele nu se pot livra, clientul poate cere returnarea imediată a sumelor încasate deja, dar nu și alte despăgubiri.